diumenge, 30 de desembre del 2012

Cap d'any amb concurs de frases




Bona tarda, cinèfils
Avui, per cloure l'any 2012 i felicitar-vos el 2013, us proposo la tercera prova d'identificació de frases de cine. El concurs consta de 6 convocatòries. Després de la sisena, el cinèfil que hagi encertat més frases serà el guanyador. Evidentment, les dues primeres van ser bastant fàcils, però el nivell de dificultat anirà creixent gradualment. Avui ens trobem justament al mig. A veure si en sabeu prou. I, si no les sabeu totes, podeu respondre una part. Tampoc no tingueu por d'equivocar-vos. És l'única manera d'aprendre.
Apa, aquí les teniu:
 
1. Con el rico y el poderoso hay que ser orgulloso.
 
2. Tan sólo soy una chica delante de un chico pidiéndole que la quiera.
 
3. Yo no voy al gimnasio. Prefiero atrofiarme.
 
Au, a respondre. I feliç entrada d'any!
 
 
 
 
 
 
 

12 comentaris:

Jordi Canals ha dit...

Em rendeixo, ja saps que jo de cine no aprovo. Aprofito la bona entesa, però, per a desitjar-vos a tu Anna i a tots els que t'envolten i t'admiren, Un feliç 2013!

Jordi Canals ha dit...

volia dir "l'avinentesa"

Anònim ha dit...

Uix, no hi puc participar: he fet trampes i les he buscat a papagoogle (només em sonava la tercera...). Bon any, Anna i companyia!

Anònim ha dit...

Jo igualment desitjar-te un Bon 2013... Una abraçada!!!!


MARTA VALLS

Anònim ha dit...

Amb sembla que nomès se la tercera.
del Woody Allen, sembla que no, peró recordar frases es dificil, de totes maneres m'agrada molt !!

Bon any 2013, i gràcies per tot !

Abraçades !!

Ester F. Matalí ha dit...

Jo diria que la tercera, pel tarannà, és de l'Allen. Però de les altres... ni idea! :(

Unknown ha dit...

No en sé cap, Anna!! Mira que m'agrada el joc, però sóc molt dolenta recordant frases!!

Aniré mirant a veure si algú les encerta totes!

Petonets i Bon any!!

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

La segona és de “Notting Hill”. El personatge de la Julia Roberts adreçant-se al de l’Hugh Grant.
Les altres dues no hi caic. Totes, però, em sonen rares en castellà. La tercera podria ser d’alguna peŀlícula clàssica, m’imagino la Lauren Bacall dient-la, pel to, però probablement no és d’ella, això del gimnàs és massa modern.

Anònim ha dit...

He entrat quatre vegades al blog, per veure si algú ho havia endevinat...no en sé cap, ho sento, quina llàstima ser tan ignorant, demá ho tornaré a mirar...bon any a tothom !! Tura

ALÍCIA MARSILLACH ha dit...

Ni "repajolera" idea. Bon Any Nou per a tothom.

Elies ha dit...

Només sé la segona, Notting Hill. Les altres les he buscat al Google.
Bon any a tothom!

Laura ha dit...

Ostres, no en coneixia cap...

Bon any nou!!!